دانلود بازی Assassins Creed II PC 2010
دانلود بازی Assassins Creed II PC 2010
  • مربوط به موضوع » <-CategoryName->


http://www.acervogames.net/images/Assassin Creed II.pc.jpg

Assassin’s Creed II دومین سری از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار Assassin’s Creed  در ژانراکشن سوم شخص ماجراجویانه می باشد که بصورت دنباله ای مستقیم بر نسخه پیشین توسط کمپانی Ubisoft Montreal طراحی و ساخته شده و توسط کمپانی Ubisoft در تاریخ ۹ مارس ۲۰۱۰ برروی کنسول PC برای علاقمندان این بازی زیبا منتشر گردید. داستان بازی در سال ۲۰۱۲ اتفاق می افتد، زمانی که نقش اول بازی که Desmond Miles از سازمان Abstergo Industries به همراه یکی از کارکنان، Lucy Stillman پس از مجبور شدن به زنده نمودن خاطرات ژنتیکی نجیب زاده قاتل یعنی Altaïr ibn La-Ahad از طریق یک ماشین که “Animus” نام داشت ، می گریزد، دزموند این بار وارد دستگاهی پیشرفته تر از “آنیموس” می شود و خاطرات ژنتیکی یک نجیب زاده اجدادی به نام Ezio Auditore da Firenze که در دوره رنسانس در اواخر قرن پانزدهم میلادی در ایتالیا می زیسته است را دوباره زنده می کند. شخص بازی کننده که “ازیو” را کنترل می کند پس از اینکه برادر و پدر ایزیو توسط یک خائن به خانواده Auditore به قتل می رسند تبدیل به یک قاتل (Assassin ) می شود و تنها به دنبال انتقام می باشد.

ویژگی های منحصربفرد بازیAssassin’s Creed II :

معرفی یک Assassin جدید در عصری جدید به نام Ezio Auditore da Firenze که نجیب زاده ایتالیای می باشد
دنیای آزاد و بزرگ بازی برای اکتشاف آزدانه در مراحل مختلف بازی
نمایش چشم اندازهای بی نظیر و زیبا از ایتالیا دردوره رنسانس و اواخرقرن پانزدهم میلادی
  نمایش فرهنگها، آداب و رسوم و افراد و طبقات اشراف مهم آن دوره بر اساس واقعیات
اجرای ماموریت ها در زمان و مکان دلخواه شما
  قابلیت شنا کردن، پرواز نمودن با استفاده از ماشین پرنده لئوناردو داوینچی ، پارو زدن قایق و اسب سواری
معرفی اسلحه های جدید که توسط لئوناردو برای شما طراحی شده اند
سیستم اقتصادی جدید برای خرید وفروش اسلحه و ارتقای زره و سلاح
  قابلیت خلع سلاح نمودن دشمنان پیش از اینکه برای حمله به شما ازآنها استفاده نمایند
  جمعیت پویا و آمیختن ساده تر با جمعیت و هوش مصنوعی بهبود یافته کاراکترهای بازی
  آموختن مهارتهای مختلف برای تبدیل شدن به یک Master Assassin در بازی
  و ...

 


گیم پلی بازی شامل فعالیت ها و کارهای مختلفی می شود که هیجان و تکاپوی ناشی از آن شخص بازی کننده را به هیچ وجه خسته و دل زده نمی کند، همانند نسخه پیشین بازی می توانید از ساختمان های بلند بالا بروید و به یکباره از آن ها به پایین سقوط آزاد نمایید البته با کیفیت و هیجان بیشتر! سیستم مبارزاتی بازی نیز بهبود فراوانی نموده است، همانند گذشته می توانید در هنگام حمله دشمنان، ضربات را دفاع کنید و با حرکات بسیار جالب و هیجان آوری آن ها را از بین ببرید، یکی از امکاناتی که در این شماره به گیم پلی بازی اضافه شده است، قابلیت شنا کردن است، می توانید در هنگام فرار از دست دشمنان به داخل رودخانه ها بپرید و پنهان شوید، همچنین می توانید از تیغه های پنهانی دوتایی که داوینچی برای شما طراحی کرده است هم بهترین استفاده را ببرید، ضمنا می توانید در مکانهایی که زیادی سربازان مشکل زا می شود و هدف در حال فرار است از بمب دودی برای گمراه کردن آنها و فرار استفاده کنید. این بازی گیم پلی اصلی خود را که برای اولین نسخه آن موفقیتی بی نظیر به همراه آورد، همچمنان حفظ می نماید و نیز تجربه های جدیدی که علاقمندان این بازی را شگفت زده می نماید را ارائه می نماید.

کاراکتربازی بسیار جذاب می باشد و در شخصیت خود جنبه های انسانی زیادی دارد و با کنترل وی شما به یک ابر قاتل دراین بازی تبدیل می شوید. شما در این بازی در نقش “ایزیو” با دانشمند و نقاش بزرک ایتالیای “لئوناردو داوینچی (Leonardo da Vinci) دوست می شوید، با قدرتمندترین خانواده های فلورانس رودررو خواهید شد و در میان کانالهای “ونیز” جایی که یاد می گیرید چگونه یک ابرقاتل (Master Assassin) شوید رفت و آمد می کنید. این بازی بیشتر بر اکتشاف در دنیای باز و تعامل با تمامی دیگر کاراکترهای بازی، گیم پلی غیر خطی و تنوع بیشتر ماموریتها در مقایسه با اولین نسخه بازی تاکید می نماید. همچنین هوش مصنوعی به کار رفته در بازی از سطح بسیار عالی برخوردار بوده و می توانید از ماشینهای جنگی نیز استفاده نمایید و سیستم اقتصادی جدید آن نیز به بازی کننده ها اجازه می دهد تا لوازمات جانبی، حفاظ خریداری نموده و اسلحه های خود را درجریان بازی ارتقا بخشند. همچنین در این نسخه بازی کننده می تواند شنا کند، از دید عقابی که امکان شناسایی افراد خاص و علامتگذاری آنها را ممکن می نماید استفاده کند، ونیز با کمک لئوناردو داوینچی جوان می توانید با استفاده از صفحات نسخه های قدیمی که “آلتایر” برای آنالیزو بررسی قاتلهای آینده برجای گذاشته است اسلحه های جدیدی بسازید. همچنین دراین بازی می توانید از ماشین پرنده لئوناردو که برمبنای نقشه های زندگی واقعی وی ساخته شده اند استفاده نمایید . ونیز می تواند دریکی از مراحل کالسکه سواری کند و ونیز یک قایق ” Gondolas” را با پارو زدن هدایت کند ونیز در هرجایی که اسب ها باشند برروی آنها سوار شود.


سیستم مبارزه بازی نیز از نسخه قبلی پیچیده ترشده ، به عنوان مثال می توانید دشمنان خود رابا ضد حملات هنگامی که هنوز مسلح نشده اند خلع سلاح نمایید ، لئوناردو داوینچی همچنین اسلحه های ویژه ای نیز برای شما تدارک دیده است مانند تیغ های مخفی دوتایی، تیغ آغشته به سم، و یک اسلحه گرم کوچک. اسلحه هایی همچون شمشیرهای عادی، دشنه ها، تبرها، گرزها ، نیزه ها و خنجرها نیز می توانند از دستفروشان در هر یک از شهرهای بازی خریداری شده ویا از روی اجساد برداشته شود. همچنین می توانید برای ویلای خود طرح های هنری بخرید، جوشن های جدید در جریان بازی بدست آورید و حتی لباس های ایزیو را یا رنگهای متنوع رنگ آمیزی نم
ایید.

 





امتیاز شما به این مطلب:

 ( امتیازها: 8)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: